SÖNDAG

Godkväll! 
Idag började jag dagen på värsta tänkbara sätt, med att försova mig. Min mobil stängde av sig inatt och ringde därför inte, men tack och lov vaknade jag av mig själv vid halv sju (åker alltid hemifrån kvart över sex). Men med en snäll och snabb pappa som sprang upp ur sängen lika fort som mig när jag skrek rätt ut lyckades jag ändå komma i tid till jobbet, med trötta ögon och sovflätan kvar i håret. 
Dagen har i alla fall gått bra och det kändes så skönt att stämpla ut klockan fyra med vetskapen om att jobbhelgen var över och att jag är ledig imorgon. Jag stensomnade i sängen när jag kom hem och vaknade till grillad entrecote, färskpotatis, beasås mm följt av glass och jordgubbar till efterrätt. Nu är jag sådär äckligt mätt som man alltid lyckas bli när det serveras alldeles för god mat, och resten av kvällen ska jag spendera i soffan framför en söndagsfilm med min kära mamma. Det var alldeles för längesen jag hade mamma-mys. 
Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit klart godkänd trots att jag spenderat mestadels av min tid på jobbet. Puss!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0