SÖNDAG

Hej! 
Igår hade jag en så sjukt bra och fin lördagkväll. Alexandra och Julia bjöd på en så lyckad och rolig födelsedags-förfest med tårta, drinkar, massor trevliga människor och dans. Vi fortsatte kvällen på ett fullsmockat Husaren där vi dansade precis hela tiden från att vi kom till att det stängde, jag hade verkligen så jävla kul. 
Det blev inte riktigt så lugnt som jag hade tänkt mig, jag hade först planer på att inte ens gå ut, men jag är glad att jag ändrade mig! 
Efter fyra timmars sömn var jag tvungen att gå upp eftersom vi hade visning på huset nu under förmiddagen. Det är nu sålt och den 27 augusti ska vi vara ur huset. Det känns verkligen sjukt, tänk att jag ska lämna mitt fina hus som jag älskar så mycket.. Men ibland måste man helt enkelt börja på nytt kapitel i livet vilket också såklart är väldigt spännande och kul. 
Nu måste jag börja göra mig redo för att åka till jobbet för ett kvällspass 14.30-22.00! Hoppas alla har haft en bra helg, det har jag. Pussar❤️




Lyckades tyvärr bara få till två ynka bilder igår, men i alla fall på dom fina födelsedags-tjejerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0