TISDAG

Hej!
Vilken fin dag det är idag, jag hade gjort vad som helst för att få vara ledig och ligga ute i solen hela dagen. Men man kan inte få allt här i världen. Jag gick i alla fall upp halv åtta och åt frukost innan jag åkte in till gymmet och körde lite mer än en timmes helkroppsstyrka. Efter dusch och lunch la jag mig ute i solstolen och somnade direkt. Jag vaknade precis till av alarmet och måste nu gå in och göra mig iordning för att åka och jobba. Jag vet inte varför det tar emot så att åka till jobbet idag, men jag försöker tänka att jag bara har denna kväll och sen morgondagens pass framför mig och sen går jag på långledigt igen!!!
Nu måste jag skynda mig in. Puss❤️


Jag har tyvärr inga nya bilder att bjuda på så idag får min finaste älskling pryda bloggen istället! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0