TISDAG

Godmorgon! 
Jag sitter nerbäddad i soffan efter en solig och skön morgonpromenad på 5 km följt av en god ägg- och smoothie-frukost. Idag är det min sista lediga dag av denna sex-dagars-ledighet som jag har fått njuta av men som tyvärr har gått alldeles för fort, så idag ska jag se till att ta vara på varenda minut. Jag ska snart ta en varm dusch och göra mig iordning för att träffa min fina vän Natalie över en lunch på stan. Som vanligt var det alldeles för längesen vi sågs sist så nu har vi mycket att ta igen. Annars har jag bara ett träningspass på gymmet inplanerat för resten av dagen, vilket känns så himla skönt. 
Ha en fin tisdag allihop! Puss❤️


Jag älskar att börja dagen med lugn och mysig musik i öronen, så för ovanlighetens skull tänkte jag tipsa om några fina favoriter jag lyssnat på just nu: 

Don't wait - Mapei
Cavalier - James Vincent McMorrow
Wait - M83
Waiting game - Banks
Not about angels - Birdy
Tee Shirt - Birdy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0