TISDAGKVÄLL


Godkväll!
Jag tänkte mest kika in en snabbis innan jag ska sova, och bjuda på en bild på min fina vän Natalie som jag äntligen fick ta igen förlorad tid med idag. Efter tre timmar av prat var jag tvungen att bege mig hemåt för att byta om till träningskläder och åka till gymmet. Det blev ett styrkepass idag med 45 minuter helkroppsstyrka från mitt PT-pass följt av 30 minuter CXworx. 
Efter träningen hann jag bara hem och duscha och slänga i mig maten på en  halvtimma innan jag och Felicia åkte tillbaka till stan för en mysig kväll på rådhuset med ett gäng vänner. 
Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska alldeles strax sova. Jag ska upp tidigt imorgon för att hinna träna och städa huset innan ett kvällspass på jobbet väntar. Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag! Puss och godnatt❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0