TORSDAG

Godkväll!
Idag har jag haft fullt upp, jag åkte hemifrån strax efter klockan sex imorses och var inte hemma förens nio nu ikväll. Jag har jobbat 7-16 och dagen gick fort och bra. Direkt när jag hade slutat plockade jag upp Felicia och vi satte kurs mot Göteborg. Vi hämtade nämligen hem våra föräldrar som har befunnit sig i Italien i en vecka, och det är så skönt att ha dom hemma igen. När vi kom hem plockade dom fram mängder med vin, ost, korv och godis som dom köpt med sig så nu senare ikväll har vi haft provsmakning och bildvisning. Mysigt! 
Nu ligger jag i sängen och njuter av tanken på att jag är ledig imorgon och inte behöver sätta något alarm. Att jag egentligen skulle ha gått på fyra dagars långledigt imorgon, men istället ska jobba extra i helgen, känns sådär just nu faktiskt. Men jag försöker tänka bort det och nöta in i mitt huvud att det är väldigt fina pengar i slutändan. 

Nu måste jag lägga ifrån mig mobilen innan jag somnar. Godnatt!❤️


Jag har i vanlig ordning inga nya bilder att visa en sån här tråkig jobbdag, men ikväll bjuder jag på en från världens bästa dag, balen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0