TORSDAG

God förmiddag!
Jag har precis ätit en god frukost efter en blöt 7km-morgonpromenad i spöregnet. Nu ska jag göra mig iordning för att sen åka in till stan och titta på Skövdes alla glada studenter. Sjukt tråkigt att vädret blev så dåligt men förhoppningsvis blir det bättre under dagen. I eftermiddag ska jag träffa min otroligt saknade vän Towe, vi har 9 långa månader av prat att ta igen! 
Ikväll ska jag hem till Rebecca på faitas-kväll och eventuellt en utgång på det. Ser fram emot denna dag, och jag är så glad men också hemskt avundsjuk på alla studenter som får vara med om den bästa dagen i sina liv. 
Ha en fin dag allihop! Puss❤️


Favoritfrukost bestående av ägg och gröt dränkt i hallon, blåbär, mango och jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0