FREDAG

Godmorgon! 
Det är fredag och jag är ledig. Det borde väl kännas skönt men det känns mer som söndag, eftersom jag jobbar imorgon.. Jag ska i alla fall ha en bra dag idag och försöka att inte ägna en enda tanke åt morgondagens jobb. Vädret är ju fortfarande underbart och fredag kommer ju alltid vara veckans bästa dag. Jag vaknade halv nio och låg och drog mig en stund i sängen. Nu har jag precis ätit en stor och god frukost och snart ska jag byta om till träningskläder. Jag ska träffa Robin för ett träningspass på gymmet ihop följt av lunch på thaihouse. Ikväll är det självklart fredagsmys som står på schemat och den här gången hemma hos Pontus. Det känns skönt att kunna mysa ikväll utan stress då jag trots allt jobbar kväll imorgon och därför kan ta sovmorgon! 
Ha en fin fredag allihop. Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0