FREDAG

Hej! 
Idag började jag dagen med att försova mig, det har jag inte gjort på länge. Men jag hann i tid till klockan nio då jag var på högskolan för mitt tredje möte med studie- och yrkesvägledaren. Mina planer för framtiden börjar bli lite mer tydliga, men ändå långt ifrån klara. 
Just nu sitter jag på tåget mot Göteborg med mamma. Vi ska ha en så mysig start på helgen med shopping under dagen idag följt av middag, bio och hotell-övernattning ihop med även pappa som redan är i Göteborg då han jobbar där. Imorgon ska vi gå på teatern han håller på med just nu som ett fint avslut på vår lilla Göteborgs-vistelse. 
Jag sitter för tillfället och tittar på veckans alla missade avsnitt av farmen, så tiden ska gå fortare tills vi är framme! Jag kanske får till ett inlägg även ikväll, men jag lovar inget. Ha en bra helg allihop, min kommer bli underbar! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0