FREDAG

Hejsan!
Det är veckans bästa dag och jag är ledig. Jag började dagen med ett träningspass på gymmet, älskar att starta dagen så. Så efter 10 minuter crosstrainer, 40 minuter styrka och 30 minuter PW på löpbandet var jag svettig och nöjd. Nu har jag precis ätit en så himla god lunch som fanns kvar från gårdagens middag. Lax med någon god fetaost-gegga på, röd quinoa och grönsaker. Jag ska snart ta en lång dusch och göra inpackning, det gäller att passa på när man har tid. Jag har inga jättestora planer för resten av dagen, mer än en långpromenad med mamma och sen tänkte jag kanske baka bullar om jag hinner och orkar. Ikväll ska vi äta extra god fredagsmidddag och sen kommer mina fina vänner till mig och myser. Ha en bra dag allihop och trevlig helg! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0