FREDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag tänkte bara kika in en snabbis innan jag släcker lampan för att sova. Jag har haft en jättemysig kväll med mina fina bästa vänner. Filmkväll och massor gott att äta. Imorgon ska jag som sagt jobba, vilket jag inte känner mig alls sugen på. Det känns ju alltid extra jobbigt att gå till jobbet när alla andra är lediga. Men jag får tänka pengar och se fram emot nästa helg då jag är helt ledig. Jag jobbar i alla fall kväll imorgon så en liten sovmorgon ska jag unna mig innan jag tänkte åka till gymmet (om jag får en plats på avtivion). Nu måste jag sova för klockan ringer trots allt om 7 timmar...
Hoppas alla har haft en bra fredag, det har jag! Puss och godnatt!❤️


En jättemörk och suddig bild från ikväll, men tänkte bara visa vilka grymma killar jag har som ger mig handmassage och fotmassage på samma gång, jag låg där som en prinsessa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0