FREDAGKVÄLL

Godkväll! 
Vi har precis kommit tillbaka till hotellrummet efter en fin och mysig dag och kväll.
Hela dagen har jag och mamma strosat runt på stan och som vanligt när man egentligen inte borde köpa för mycket så hittar man massor, meeen det är ju snart vår och sommar så då får man faktiskt unna sig lite nytt. Efter att vi mött upp pappa och fräschat till oss lite gick vi ut och åt på en mysig restaurang, där det för min del blev en gudomlig entrecote. Efter middagen gick vi på bio, "Tommy", som jag hade så höga förväntningar på. Den var inte riktigt så bra som jag hade trott, mest rå och mörk, men ändå värd att se. Nu är jag proppmätt efter allt biogodis och snart ska jag bädda ner mig i sängen. Pappa ska ju upp och jobba imorgon men jag och mamma ska självklart unna oss en skön sovmorgon innan vi hugger in på den efterlängtade hotellfrukosten. 
Hoppas alla har haft en bra fredag, det har jag! Pusspuss❤️






Som vanligt kan jag inte skryta med någon direkt bra kvalité på bilderna, men dåliga bilder är ju bättre än inga bilder alls! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0