LÖRDAG

Godkväll!
Jag har haft fullt upp hela dagen och har väl egentligen inte mer tid till att skriva nu, men jag tänkte ändå kika in en liten snabbis så ni vet att jag lever. Jag har i alla fall haft en jättebra lördag och vädret har verkligen varit helt underbart. Jag började dagen med en stor frukost innan jag åkte in till gymmet. Idag hade jag och Olivia bestämt att träna ihop och efter 20 minuter PW och 45 minuter activio var vi väldigt svettiga och nöjda. Efter träningen gjorde vi oss iordning och satte oss sen på rådhuset och avnjöt deras underbara ceasarsallad till lunch. Efter lång tid av prat (vi har verkligen inte setts på tusen år) kom även Fredrik och Felicia och myste med oss. 
Ikväll befinner jag mig långt borta i fägre och myser hemma hos Fredrik. Vi har precis ätit oss vidrigt mätta på kyckling-tacos och nu väntar vi in resultatet av melodifestivalen (som i och för sig inte intresserar mig speciellt mycket). Jag vet inte riktigt hur min mage ska få i sig mer, men snart väntar i alla fall glass, kolasås, choklad, nötter och annat gott. 
Hoppas alla har en fin lördag, det har jag! Pusspuss❤️
 
 
Från dagens mysiga lunch med oliven.
 





Världens bästa vänner❤️
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0