LÖRDAG

Godkväll! 
Jag sitter för tillfället på jobbet och har lite rast. Det tog emot något enormt att åka till jobbet idag, förmodligen för att det är lördag och alla andra är lediga. Jag har haft en väldigt lugn och göra-ingen-nytta-dag idag, jag låg mest i soffan och tyckte synd om mig själv.. Sånna dagar får man ha ibland.
Om 3,5 timmar slutar jag och då måste jag bara skynda mig hem och slänga mig i säng för imorgon står klockan återigen på 05.00. MEN nu ska jag sluta låta som världens bittraste människa och fortsätta jobba. Hoppas alla har en fin lördagskväll. Puss❤️


Tränar på att dricka kaffe för hundrade gången. Den här gången SKA det bli gott tillslut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0