LÖRDAG

Hejsan! 
Vilken härlig dag det är idag! Solen skiner och jag vaknade upp glad och pigg trots att klockan ringde 05.00 efter 6 timmars sömn. Jag har varit så negativ och deppig det senaste men idag känner jag att det får vara slut med det. Snacka om att sprida dålig energi till er andra för den delen. 
Jag sitter just nu på bussen hem från jobbet, jag hade tänkt skriva ett inlägg på min rast förut men vi hade så sjukt mycket att göra idag så vi hann knappt ha någon rast. Jag slängde i mig maten och fick sen fortsätta jobba. Lite jobbigt och stressigt men samtidigt gillar jag ett högt tempo, då går ju även tiden fort! Nu ska jag bara hem och fräscha till mig innan kvällen är här och jag ska spendera den i Fägre ihop med mina fina vänner. Vi ska ha årets första grillkväll, det ska bli så gott och mysigt! 
Imorgon jobbar jag kväll så nu kan jag njuta av en ledig lördagskväll utan att behöva stressa hem till sängen. 
Hoppas alla har haft en fin dag i solen och ha en bra kväll! Puss❤️


En "dagens-outfit-bild" i mina snygga arbetskläder.. Vääääldigt sköna är dom i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0