LÖRDAG-SÖNDAG

Hej allihop! 
Igår hade jag verkligen inte tid för någon blogg, men jag tar igen det idag istället! Jag och mamma började lördagen med världens godaste hotellfrukost, bästa starten på dagen. Sen gick vi till Göteborgsoperan för att titta på en barnteater pappa är med i just nu, Lasse-majas detektivbyrå. Jättemysig och bra! Efter det fortsatte vi vår shoppingrunda och ännu lite mer inhandlades, så nu har jag pengaångest. När vi var trötta och nöjda satte vi oss på tåget och åkte hem till Skövde igen, efter en helt underbar liten vistelse i min favoritstad Göteborg. Under kvällen träffade jag alla mina fina och saknade vänner för en så himla bra förfest och utgång. Jag hade så himla kul och kvällen bara sprang iväg, det blev verkligen lyckat från början till slut. 

Idag vaknade jag upp sent och började dagen med en lång och varm dusch. Felicia, jag och Emil åkte sen och handlade en stor, god och onyttig frukost som vi precis avnjutit. Nu ligger jag nerbäddad i min säng igen och tittar på Top model och om en stund ska vi åka hem till morfar för att äta våfflor. Bästa bakisdagen. Ikväll ska jag bara äta en god söndagsmiddag och mysa med familjen. En så skön och mysig dag, utan minsta stress. Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit den bästa på länge. Puss!❤️








Två bilder från gårdagens hotellfrukost, en på pappa och Ingalill och en ynka från förfesten. 



Dagens så sjukt goda frukost. Risgrynsgröt, jordgubbar, apelsinjuice och hönökaka med ägg och smält ost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0