LÖRDAG

Hej!
Trots att jag somnade klockan två igår så vaknade jag halv åtta idag. Jag kunde inte somna om så jag gick upp och åt en god frukost framför teven i lugn och ro, jag älskar helgmorgnar. När maten hade lagt sig tog jag på mig träningskläderna för ett pass här hemma. 30 minuter PW-intervaller (eftersom jag inte kan springa) och ett av mina styrkescheman jag fick av min PT. Efter dusch och lunch kom David och Pontus och hämtade mig och vi har spenderat dagen på stan där vi handlade smått och gott till kvällen. Nu är jag hemma och tänkte ta mig en liten powernap innan det är dax att börja fixa och dona för ikväll. Mina närmsta bästa vänner kommer till mig för middag och förfest innan vi tänkte dansa oss svettiga på bogrens. Jag känner på mig att det kommer bli en sån där riktigt bra kväll! Men för att få energi till kvällens partajade behöver jag bygga på mina snåla 5,5 timmars sömn jag fick inatt. Ha en fin lördag allihop! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0