LÖRDAGKVÄLL

Godkväll! 
Klockan är egentligen alldeles för mycket för att jag ska vara vaken, och att vi ställer fram klockan inatt (om 2 minuter) gör mig dessutom ännu mer stressad över att jag måste sova. Men jag tänkte bara kika in en liten snabbis innan jag släcker lampan! Jag har i alla fall haft en jättemysig kväll med mina bästa vänner. Grillat till middag, godsaker, prat och skräckfilm. En helt perfekt kväll! 
Imorgon ska jag börja dagen med två pass på gymmet, därav varför jag måste sova nu. Klockan ringer om 6 timmar så det blir inte mycket sömn inatt heller, men det ska jag nog överleva. Jag är ju ledig måndag och tisdag och kan ta igen det då! 
Hoppas alla har haft en bra lördagskväll! Godnatt❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0