MÅNDAG

Hej!
Jag har inte så mycket att skriva idag faktiskt. Febern har redan försvunnit men magen värker och illamåendet sitter fortfarande i, så jag har mest spenderat dagen i min säng. Trots att jag har hundra gånger mer energi idag mot vad jag hade igår så ska jag ändå tvinga mig själv att bara ligga still idag, hur jobbigt och tråkigt det än är. Jag tänkte snart sätta på filmen "now is good" som jag blivit tipsad om och sen ska jag ta en lång och varm dusch. Det vidrigaste med att vara sjuk är ju att man går runt i pyjamas hela dagen och känner sig sunkigast i världen. 
Imorgon hoppas jag att jag är helt frisk så jag kan gå till jobbet (jag jobbar ju på en infektionsavdelning vilket gör det ännu mer viktigt att jag själv inte bär på några smittor när jag träffar patienterna, eftersom många av dom är extremt infektionskänsliga). 
Nu ska jag krypa under täcket och sätta på filmen. Puss!❤️

En bild från då jag, min mamma och syster var på Fuerteventura. Skulle göra nästan vad som helst för att få komma bort till ett varmt ställe just nu ihop med min fina familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0