MÅNDAG

Hej! 
Idag var jag uppe halv åtta för att börja dagen med en PW i morgonsolen. Jag var vrålhungrig när jag kom hem så en god gröt- och äggfrukost satt helt perfekt. Nu är jag nyduschad och iordninggjord redo för att åka till stan med min mamma och syster. Vi är på jakt efter presenter till min bror som fyller år snart. Resten av dagen ska jag jobba, 14.30-22.00. Det känns faktiskt inte lika jobbigt idag, jag har väl kommit in i det lite mer nu och börja tycka om det. Imorgon jobbar jag som vanligt dag och börjar därför klockan sju, så vi hörs igen imorgonkväll, för ikväll kommer jag bara hinna hem och slänga mig i sängen. Ha en fin dag allihop! Puss❤️


I brist på några nyare bilder bjuder jag på en på mig och min syster från när vi var små. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0