MÅNDAG

God eftermiddag! 
Idag har det varit full rulle för min del så nu passar jag på att vila lite innan jag ska iväg igen. Jag vaknade klockan nio och åt frukost i sängen. Sen satte jag på mig träningskläderna och körde 1,5 timmars hemmaträning. PW-intervaller på löpbandet och helkroppsstyrka. 
Efter en snabb dusch och lunch åkte jag och Felicia in till stan. Jag hade egentligen bara tänkt följa med henne när hon skulle köpa saker till hennes resa hon ska iväg på snart, men det slutade med att jag shoppade loss jag med. Jag som hade tänkt hålla igen lite denna månaden.. Det är inte lätt! 
Men nu är jag trots allt nöjd och glad och om en liten stund ska jag in till stan igen för att träffa min saknade vän Ida som jag inte har träffat på tusen år. Vi ska äta middag på pims och ta igen allt prat vi har missat, vilket är en hel del! 
Imorgon är jag också ledig men jag ska ändå upp tidigt för att va på ett möte klockan åtta, så det blir med andra ord ingen vidare sen kväll för mig ikväll. 
Hoppas alla har haft en fin dag, det har jag! Puss❤️




Jag bara ÄLSKAR att man kan ha skinnjacka nu. Då är det vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0