ONSDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en bra och mysig dag rakt igenom. Jag vaknade upp 05.00 hyfsat utvilad och pigg för en lång dag med jobb, som idag gick riktigt bra. Det är så skönt att äntligen börja trivas och känna att jag inte är sämst i världen trots allt, man måste ju bara komma över den värsta ny-på-jobbet-tiden. Direkt efter jobbet åkte jag och Felicia till stan och träffade våra saknade tjejer Rebecka och Emma för en god middag och fika på rådhuset, och väldigt mycket prat då det var ett bra tag sen vi sågs senast. Direkt efter den mysiga fikan fortsatte vi kvällen med ännu mera fika och prat på rådhuset med våra andra fina vänner. Tråkigt nog en hejdå-fika för våran Hanna som flyttar till Oslo i helgen. 
Efter 9 timmars jobb och 5 timmars rådhus-häng är jag trött men nöjd och väldigt redo för att släcka lampan och sova. Imorgon jobbar jag kväll så då ska jag unna mig en skön sovmorgon och en lång och god frukost! 
Hoppas alla har haft en bra onsdag, det har jag! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0