ONSDAG

Godmorgon! 
Imorses fick jag trots min ledighet inte sova ut, eftersom jag lovade pappa att köra in han till stan klockan sju. Men när jag kom hem la jag mig i sängen igen och stensomnade. Halv tio vaknade jag och efter 11 underbara timmars sömn känner jag mig pigg och glad. 
Nu ligger jag under täcket och har ätit frukost här i sägen framför ett par missade avsnitt av topmodel. En så skön start på dagen. 
Idag har jag nästan inga stora planer för dagen, vilket känns underbart. Jag har lust att bara ta det lugnt, kanske göra lite nytta som att rensa min garderob och plocka i mitt rum. I eftermiddag ska jag och pappa åka till arenan och simma. Väldigt bra och skonsam träning för mitt dumma knä. 
Ha en bra onsdag allihop! Puss❤️







Två bilder på min goda frukost och två på mitt mysiga rum. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0