ONSDAG

Hej!
Idag var jag uppe tidigt för att vara på gymmet halv åtta. Jag hade ganska ont om tid så jag hann bara med en timmes helkroppsstyrka, men det blev ett väldigt bra pass ändå. Efter dusch och frukostbuffé på gymmet åkte jag till högskolan för ett möte med en studie- och yrkesvägledare. Jag vill så gärna börja läsa till hösten men samtidigt som jag har massor drömmar och planer på vad jag vill så känns det som att jag inte har en aning. Så idag diskuterade vi och pratade om eventuella yrken, men jag ska träffa henne nästa vecka igen för att prata mer och göra lite olika "tester" för att se vad som verkligen passar mig. Det känns skönt att ha kommit igång med detta i alla fall och om några veckor, när det är dax att söka, är jag förhoppningsvis helt säker på vad jag vill. 
Nu är jag hemma och har precis ätit lunch framför veckans top model som jag har missat. Idag har jag ett kvällspass på jobbet framför mig. Jag börjar halv tre så snart måste jag göra mig redo för att åka iväg. Jag börjar klockan sju imorgon igen så jag kommer inte hinna mer än att åka hem och blunda innan jag måste åka tillbaka till jobbet. Men att jag därefter går på långhelg gör ju alltihop tusen gånger lättare.
Ha en bra dag allihop! Puss❤️

Eftersom jag inte har några bilder från idag bjuder jag på två från i somras:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0