SÖNDAG

Hej från en sjuk Maya..
Imorses vaknade jag upp och mådde hemskt. Magont, illamående, vidrig värk i kroppen och feber. Jag som körde spinning igår och var piggare än nånsin ligger helt plötsligt i influensa. Så denna soliga dag har jag mestadels spenderat i min säng liggande i fosterställning och pinat igenom skiten. Men med alvedon i kroppen satte jag på mig massor av kläder och bäddade ner mig i en solstol ute på balkongen nu under eftermiddagen, jag vägrar ligga inne en sån här fin dag. Ikväll ska vi åka hem till morfar och äta middag och sen tänker jag gå och lägga mig så tidigt jag bara kan. Jag har massor planerat den kommande veckan och jag får bara inte missa jobbet, så jag måste göra allt för att bli frisk fort. 
Hoppas alla har haft en lite bättre dag än vad jag har haft.. Jag har i alla fall haft en jättebra och mysig helg så det får jag vara glad för! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0