SÖNDAG

Godkväll allihop! 
Trots lite sömn inatt har jag kännt mig pigg och glad idag. Jag jobbade 7-15 och det gick riktigt bra och var ganska lugnt och skönt. Efter jobbet kom David och hämtade mig och vi åkte lite spontant till stan på jakt efter en jacka till honom. Ikväll har jag ätit en god söndagsmiddag med mina päron och nu sitter vi nerbäddade i soffan med yoghurtnötter och godis och inväntar kvällens söndagsfilm. Ett så himla bra och mysigt avslut på denna trots allt ganska trevliga jobbhelg. 
Imorgon jobbar jag ett kvällspass så ikväll kan jag med gott samvete sitta uppe en stund och imorgon kan jag njuta av en skön sovmorgon. 
Hoppas alla har haft en fin helg! Pusspuss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0