SÖNDAGKVÄLL

God söndagskväll! 
Jag ligger för tillfället i soffan ihop med Emil och Felicia och här kommer vi bli liggande resten av kvällen. Finalen av farmen har precis avslutats och rätt person vann enligt mig (haha jag är en så tragisk nörd när det gäller sånna skitprogram). Imorgon jobbar jag kväll så det ska bli skönt att börja veckan med en sovmorgon. Jag känner däremot en sån vidrig jobb- och söndagsångest idag, antagligen för att jag har en så tråkig vecka framför mig med hela helgen full av jobb.. Jag saknar mitt "gamla liv" med jobb måndag-fredag och med endast dagpass. Jag är verkligen ingen kvällsjobbare och jag hatar att ha ett så rörigt schema. Jag behöver mina rutiner, som förr då jag jobbade under dagarna och hade mina bestämda träningspass under kvällarna. Nu missar jag mina favoritpass för att jobb är i vägen och inte nog med det så blir mitt knä aldrig bra, och när jag inte tränar bra mår inte jag bra. Min motivation till det mesta har sjunkit och idag är en sån där dag det känns som mest påtagligt. Imorgon vill jag i alla fall försöka börja om från början. Göra det bästa av situationen, planera upp för mina nya tider jag måste anpassa mig till och bli den gamla Maya med mycket och bra energi, motivation och karaktär. Nu har jag fått skriva av mig lite grann vilket alltid känns lite bättre, även om det kanske inte är så intressant för andra att läsa. Men som jag sagt förr, min blogg är ju för min egen skull! 

Nu ska jag bjuda på en bild från dagens våffelmys hemma hos morfar, våfflor är ju bland det bästa som finns, och sen ska vi avsluta denna fina helg med en bra film! Hoppas alla har haft en bra söndag och helg. Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0