SÖNDAG

Hejsan! 
Solen skiner lika underbart idag vilket gör en pigg och glad på det mesta. Vädret har ju verkligen en enorm påverkan på humöret. Jag gick upp klockan halv nio och åt frukost innan jag begav mig till gymmet. Det blev 30 minuter PW på löpbandet, 30 minuter CXworx och slutligen 30 minuter spinning. Spinningpasset var fullbokat igår men idag var vi ändå bara 5-6 stycken där, så jag undrar om det var många som glömde ställa om klockan inatt, eller helt enkelt var för morgontrötta. Det blev i alla fall ett bra träningspass och nu är jag, efter dusch och lunch, redo för att åka till jobbet. Jag jobbar som vanligt 14.30-22.00 men till skillnad från andra kvällar jag jobbar så är jag faktiskt ledig imorgon! Det ska bli så skönt att slippa sätta klockan imorgon och bara sova ut tills jag vaknar. 
Nu måste jag skynda mig iväg så jag inte kommer försent. Ha en fin dag i solen. Puss!❤️


Jag har tyvärr bara den här halvkassa bilden att bjuda på idag.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0