SÖNDAG

Hej!
Igår hade jag en riktigt bra och lyckad kväll. Vi började med en jättegod middag bestående baguetter, lite olika röror, ost, frukt och annat gott. Vi hade även drink-kväll, så alla stod för varsin drink som vi bjöd varandra på. Väl ute känns det mest som att tiden bara sprang iväg, men jag hade jättekul. 
Idag vaknade jag klockan nio och fick precis som igår nöja mig med sisådär 5 timmars sömn. Men jag känner mig förvånansvärt pigg idag och efter en lång dusch och stor frukost är man människa igen. Nu har jag precis ätit lunch och ska göra mig iordning för att åka till stan med papsen! Ha en fin söndag allihop. Puss❤️

Bjuder på ett par dåliga mobilbilder från igår:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0