TANKESTÄLLARE




Jag fick ett mms av mamma imorses, som passade så bra in på mig efter mina senaste dagar av klagande på allt. Hon är min egna lilla psykolog, som stöttar och peppar mig i allt. 
Jag gillar citatet "det är inte hur man har det, utan hur man tar det", som stämmer så bra. Man väljer själv hur man vill se på saker och om man väljer att tycka att allt är skit, så blir de det också. Man mår tusen gånger bättre av att vara positiv och det är bra att påminna sig själv om det ibland!
Jag behövde verkligen den här sparken i baken och nu ska jag sluta sprida dålig energi och försöka vända varje negativ tanke till en positiv istället.
Återigen, ha en fin kväll allihop!❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0