TISDAG

Godmorgon/förmiddag! 
Efter 10 timmars sömn vaknade jag upp och mådde mycket bättre än vad jag gjort de senaste dagarna. Jag kände mig äntligen utvilad och pigg. Solen sken och det såg nästan ut som sommar utanför fönstret så jag snörade på mig träningsskorna och gav mig ut på en morgonpromenad. Jag kände mig trots allt inte helt hundra i kroppen så det blev en väldigt lugn men skön promenad. Nu sitter jag i soffan och har precis ätit en god ägg- och grötfrukost. Jag ska snart ta en lång och varm dusch och sen bara ta det lugnt innan jag åker till jobbet klockan två. Jag hoppas verkligen jag håller mig pigg hela dagen så jag orkar med en lång kväll på jobbet, jag börjar ju även klockan sju imorgon igen så det är bara att bita ihop. 
Hoppas alla får en fin tisdag i det underbara vädret! Puss❤️





Det är sånna här dagar jag är glad att jag inte bor mitt i stan så långt ifrån denna underbara natur man kan komma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0