TISDAG

Godkväll! 
Denna dag har gått i ett. Jag jobbade 7-16 och direkt efter jobbet var jag och tittade på en bil. Jag känner efter att ha börjat jobba på KSS och har de arbetstider jag har, att jag bara måste ha en bil. Jag har ju kunnat låna mamma och pappas varje dag nu och kommer ju kunna göra det ibland, men jag känner ändå att jag inte vill behöva låna den hela tiden utan ha min egna som jag ALLTID kan använda. Den enda ångesten är ju bara pengarna, att de är så dyrt att ha bil. 
Idag blev det tyvärr ingen eftersom den jag hade siktat in mig på inte var speciellt bra.
Efter biltittandet åkte jag och pappa till gymmet. Det blev ett väldigt kort och inte så speciellt bra pass för min del då jag hade jätteont i mitt knä idag, men 20 minuter PW och 30 minuter CXworx blev i alla fall gjort och det är ju bättre än inget. Nu är jag nyduschad och kvällsmaten ligger i magen. Jag måste alldeles strax hoppa i säng för imorgon börjar jag klockan sju (första gången jag inte jobbar kväll innan dag, eftersom jag bytte denna veckan, så det får jag passa på att njuta av). 
Hoppas alla har haft en bra dag och sov så gott! Puss❤️

 


Som vanligt har jag ju inga nya bilder att visa just nu, så idag bjuder jag på två från Gran Canaria. Världens bästa och underbaraste resa med min älskade familj. Skulle göra allt för att åka tillbaka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0