TISDAG

Hej och godkväll! 
Nu har jag gått på helg, återigen. Eftersom jag jobbar hela helgen är jag ledig onsdag och torsdag istället, vilket faktiskt också är väldigt skönt. Jag har haft en bra dag idag och jag känner mig äntligen ganska säker på jobbet. När man jobbar med människor, och dessutom sjuka människor, där personen i frågas hälsa ligger helt och hållet i mina händer, får man ju ett enormt ansvar. Men det där ansvaret som kändes så jobbigt i början känns inte lika farligt idag och jag känner mig säker på mig själv. Det är en så skön känsla. 
Efter jobbet kom pappa och hämtade mig och vi åkte bara hem och åt och bytte om innan vi åkte in till gymmet. Jag körde 40 jobbiga minuter på crosstrainern följt av 30 minuter CXworx. Ett riktigt bra och svettigt pass blev det! 
Nu är jag nyduschad och mätt på pappas våfflor som han gjorde till kvällsmat. Det är ju våffeldagen och det måste man ta vara på, men det är också bara tisdag så för vår del blev det nyttiga våfflor idag. Dom var gjorda på matlagningsgrädde, ägg, bakpulver, kokosmjöl och fiberhusk. Till det hade jag naturell kesella blandat med massor bär. Så himla himla gott. 
Nu ska jag snart krypa ner i min säng och titta på en film. Det ska bli så skönt att slippa sätta klockan imorgon och sova så länge jag vill! Godnatt allihop. Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0