TISDAG

God förmiddag!
Idag vaknade jag upp med söndagsångest på en tisdag. Jag vet inte riktigt varför, men ibland har man ju sånna där dagar då allt bara känns rörigt och jobbigt, när man varken vet ut eller in. När hela livet är ett enda stort frågetecken. När man bara vill krypa upp i mammas famn och stanna där, där man känner sig tryggast på jorden.

Jag började dagen med en timmes promenad idag, vilket var bästa medicinen mot jobbiga tankar och känslor. Efter en varm dusch gjorde jag frukost och bäddade ner mig i min säng framför filmen "älska mig igen", som jag började se igårkväll men somnade till. Det var första gången jag såg den och vilken underbart fin film det var. Jag har precis börjat på en till film, "message in a bottle", som också verkar jättemysig. 
Skönt sätt att börja dagen på, utan minsta stress. Hoppas alla får en fin tisdag. Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0