TORSDAG

God förmiddag denna underbara lediga torsdag!
Idag vaknade jag klockan åtta till strålande solsken och började dagen med en stor och god frukost. När maten lagt sig gav jag mig ut på en härlig långpromenad och det är inte klokt vad mycket mer energi man får av solen. Lyckorus i hela kroppen!
Nu har jag duschat och gjort mig iordning för att snart åka in till stan. Jag ska träffa min fina vän Natalie för lunch följt av fika i solen. Det ska bli så mysigt så!
I eftermiddag har jag inte så mycket planerat men senare ikväll ska jag i alla fall träffa David för att åka till arenan och simma. Det var längesen jag simmade nu så det ska faktiskt bli kul och skönt! 

Ha en underbar dag allihop, det ska jag ha! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0