TORSDAG

Hej! 
Idag vaknade jag av mig själv klockan halv åtta och låg sen och drog mig till åtta. Då gick jag upp, gjorde frukost och bäddade ner mig i sängen igen framför gårdagens missade avsnitt av Sveriges mästerkock. En så skön och mysig start på dagen! När frukosten lagt sig tog jag på mig träningskläderna för lite hemma-träning. 30 minuter PW-intervaller på löpbandet och 45 minuter styrka. 
Nu är jag nyduschad och har precis ätit lunch. Jag ska snart göra mig iordning för att sen åka till jobbet för ett kvällspass mellan 14.30 och 22.00. Det är min 6:e och sista jobbdag i rad innan jag ikväll äntligen går på helg! Jag har världens mysigaste och bästa helg framför mig så detta jobbpass känns lätt att ta sig igenom när man vet vad som väntar! 
Ha en bra dag allihop. Puss!❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0