TORSDAG

Hej! 
Man blir ju så trött när man har skrivit ett långt inlägg, så försvinner alltihop.. 
Men för att skriva om allt lite mer kortfattat så har jag börjat dagen tidigt med ännu ett möte hos min studie- och yrkesvägledare följt av ett besök hos rehabcenter där jag träffade en sjukgymnast som tittade på mitt knä. Nu kom jag precis hem från morfar och snart ska jag äta lite mellanmål innan jag åker in till gymmet för att träna. Jag ska köra mitt PT-pass idag och jag är så himla taggad på att ta i riktigt ordentligt. Jag älskar att träna så att svetten bara rinner. 
Medan alla ni andra snart börjar gå på helg och ledighet har min precis tagit slut. Det känns ju inte helt kul, men samtidigt får jag väl vara nöjd för de två väldigt sköna och utvilande dagar jag precis har haft. 
Puss!❤️




Dagens lunch framför topmodel. Spenat- och broccoli-soppa med ägg i, och fröknäcke med keso, kalkon och paprika till det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0