TORSDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag ligger just nu nerbäddad i min säng med veckans missade avsnitt av topmodel framför mig. Dagen har bara rusat förbi men jag har haft en så himla skön ledig dag så jag känner mig nöjd och glad. Jag och Natalie avnjöt världens godaste lax innan vi köpte med oss varsin te och satte oss på torget och njöt av den varma solen. En riktigt härlig vårdag. När jag kom hem hann jag mest äta mellanmål och vila en stund innan David plockade upp mig och vi åkte och simmade. 1500 meter blev det och det kändes riktigt skönt efteråt, man blir ju så mör och tung i kroppen av att simma. Efter lite kvällsmat bäddade jag ner mig här i sängen ihop med min yollibox som jag köpte idag. Jag har bara ätit vaniljsmaken innan som verkligen smakade spy, så vidrig. Men idag testade jag mango (vilket är min absoluta favoritfrukt) och den var jättejättegod! 
Nu har jag skrivit onödigt mycket så jag ska istället koncentrera mig på teven. Godnatt på er allihop!❤️
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0