FREDAG

Hej! 
Idag var jag uppe tidigt för att åka in till Skövde och träffa en lärare på Komvux klockan åtta. Jag vill ju läsa till psykolog, vilket kräver att man har MVG i alla ämnen. Eftersom jag "bara" har VG i matte och engelska måste jag alltså läsa upp dom ämnena nu för att kunna komma in på psykolog-linjen. Så idag träffade jag alltså en mattelärare som berättade lite om hur jag ska förbereda mig osv. Jag känner mig ju inte jättesugen på att läsa upp, enligt mig, de tråkigaste ämnena, men vill man bli något här i världen får man väl kämpa lite! 
Resten av förmiddagen har jag mest hunnit träna på gymmet. Det blev 10 km löpning och 30 minuter styrka. Jag hann bara hem för att duscha och äta lunch innan jag åkte in till Skövde för en liten tur på stan. Nu sitter jag i bilen och väntar på att mina päron ska bli klara med något ärende och sen ska vi åka hem. Ikväll ska vi göra hemma-gjord sushi till middag och sen ska jag åka in till stan för en mysig fredagskväll på Pims med mina fina vänner. Jag jobbar klockan sju imorgonbitti så det blir tyvärr ingen jättesen kväll för min del, men jag har en så bra helg framför mig så det gör mig ingenting. Ha en fin fredag allihop! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0