FREDAG

Godkväll fina fredag! 
Vilket underbart väder vi har haft idag. Jag har dock spenderat dagens alla varma soltimmar inne på jobbet men det var en bra dag så det gjorde mig inte så mycket. Jag har trots allt fått njuta av det underbara vädret ändå, för ikväll har jag haft det så fint på rådhusets uteservering med god mat och mys med mina fina vänner. Nu måste jag tråkigt nog sova trots att klockan inte är mer än halv elva en fredagskväll, eftersom jag ska upp och jobba imorgonbitti. Jag har egentligen ledig helg men fick hoppa in för en som är sjuk, vilket inte känns jättekul, speciellt inte när det ska bli sommarvärme imorgon. Men det är grymt bra pengar och jag har en grymt bra lördagskväll att se fram emot så jag ska nog överleva dagen! Godnatt allihop❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0