FREDAG-LÖRDAG

Godmorgon! 
Klockan är tio denna lördagmorgon och jag har redan varit vaken i 5 timmar, men självklart inte frivilligt. Jag jobbar ju idag så just nu sitter jag och äter frukost nummer två. 
Igår hade jag en så fin fredag. Jag jobbade 07.00-15.30, åt grillat hemma och spenderade sen fredagskvällen på rådhusets uteservering tillsammans med Emil, Fredrik och Felicia. En så varm, skön och fin kväll hade vi! 
Idag var det tungt att gå upp efter få timmar sömn. Men det är lördag och jag är glad så jag ska nog pigga på mig under dagen! Ikväll är det grillkväll som gäller med mina kära vänner och det ska bli så skönt att ha en fin lördagskväll och kunna njuta av att inte behöva stressa i säng, för imorgon jobbar jag kväll! 
Nu måste jag fortsätta jobba, ha en fin dag allihop! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0