FREDAG

Godkväll, eller natt rättar sagt. Jag har haft så fullt upp idag från morgon till kväll så jag har knappt hunnit titta på mobilen under hela dagen. Jag var uppe halv nio för att hinna städa mitt rum innan det kom mäklare hem till oss för att titta på vårt hus. Medan dom var här gav jag mig ut på en skön löprunda. Det blev bara 5 km idag då jag inte hann mycket längre eftersom jag skulle åka in till stan med mamma. Så efter dusch och lunch åkte vi in och gjorde ett par ärenden på stan följt av världens storhandling inför imorgon då jag ska ha 20-årsmiddag. Under kvällen grillade vi vegetariska hamburgare som blev så sjukt goda och direkt efter middagen ställde jag mig i köket för att påbörja lite mat inför imorgon. Jag bakade mina berömda ost- och skinkbullar som är bland det godaste som finns! Lagom tills jag precis var klar kom mina fina vänner David, Karin, Anna, Fredrik, Filip och Pontus till mig för att fredagsmysa resten av kvällen. 
Nu är jag slut i hela kroppen och så redo för att släcka lampan och sova i mina nybäddade sköna lakan. Imorgon har jag så himla mycket att göra inför kvällen, så det gäller att jag kommer upp i hyfsad tid. 
Hoppas ni har haft en fin fredag, det har jag! Puss och godnatt❤️




Vegetariska hamburgare med hemmagjord guacamole och en mango-salsa bredvid. Så sjukt jäkla gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0