LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Igår var det full rulle från morgon till kväll så någon tid för att titta in här fanns inte. Jag jobbade 07.00-14.30 och sen kom Pontus och Karin och hämtade mig. Vi tog en snabb vända på stan för ett par ärenden och skyndade sen hem. Jag hann bara hoppa in i duschen och göra iordning mig på rekordtid innan jag åkte hem till David. Vår fina vän hade nämligen avskedsmiddag och förfest eftersom han som sagt åker nu på onsdag. Sista partajkvällen med min bästa vän för en ganska lång tid framöver. 
Idag är jag inte riktigt lika kalas som igår men det är söndag och då är det okej att vara tröttast och segast i världen. Jag har i alla fall haft en mysig morgon/förmiddag ihop med David, Fredrik och Ida med en god scones-frukost och sen har jag inte fått mycket mer vettigt gjort. Jag kom precis hem från stan med mamma och nu ligger jag nerbäddad i soffan . Ikväll ska jag äta söndagsmiddag och rabarberpaj och sen kommer mina gosiga vänner till mig för att avsluta denna fina helg med söndagsmys. 
Imorgon jobbar jag kväll så det känns så skönt att slippa gå och lägga sig i tid ikväll, helgen blir så mycket längre då. Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har haft. Puss!❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0