LÖRDAG-SÖNDAG

Hej! 
Igår hade jag en så fin lördag trots jobb när vädret var som bäst. Jag jobbade 7-16 och det var en bra och lugn dag. När jag hade slutat hann jag mest åka hem, duscha och göra mig iordning innan jag åkte hem till Pontus, där vi grillade och förfestade jag och mina fina vänner innan kvällen fortsatte på Husaren. En lyckad och bra kväll!
Idag vaknade jag tidigt som vanligt efter en utekväll och har därför inte fått många timmar sömn, något som kommer kännas senare in på dagen. Idag hade jag helst legat nerbäddad i min säng med en bra film och bara myst, men tyvärr måste jag göra en del nytta. Imorgon ska vårat hus nämligen fotograferas inför vår kommande flytt. Jag kanske inte ens har nämnt att vi ska flytta så småningom, förhoppningsvis till hösten. Mina föräldrar vill komma närmare Göteborg, men absolut inte in i smeten, så dom är inne på Alingsås eller andra områden runt om Göteborg. Hur jag ska göra, om jag ska flytta med dom eller titta på eget i Göteborg, det vet jag inte just nu. 
Men på grund av detta måste vårt hus alltså vara så fint och städat som det bara går, så idag har vi en plockar-och städdag, inte jättekul så här "dagen-efter". 
Annars har jag inte så mycket mer planerat inför dagen vilket känns så skönt. En god söndagsmiddag med familjen och en stor skål godis ikväll är det mesta jag behöver idag. 
Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag har haft! Pusspuss❤️

Jag var så dålig på att ta bilder igår, men här kommer i alla fall två jag lyckades få till: 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0