LÖRDAG-SÖNDAG

Godkväll!
Jag har haft den absolut bästa helgen på så himla länge, där gårdagen står för den största delen. Åh vad kul jag hade och vad lyckat det blev. Samlar man alla sina underbara vänner på ett och samma ställe kan den nästan inte bli annat än bra. God mat och dryck, skratt, prat, spel, jättefina presenter och ännu mera skratt beskriver i alla fall min kväll väldigt bra, och som pricken över i:et hade vi en så sjukt rolig fortsättning av kvällen på Husaren med dans nonstop från att vi kom tills det stängde. Jag avslutade dessutom denna fina kväll hemma i min soffa med ost-och skinkbullar och mina favoritkillar Fredrik, Filip, David och Pontus som övernattade hos mig. 
Idag vaknade vi upp till solsken och jag dukade upp frukosten på altanen. Vi har haft en sån där riktigt skön bakisdag utan minsta stress eller måsten. Vi har spenderat största delen av dagen i soffan, ätit pizza, skrattat oss igenom gårdagens händelser och ikväll avslutade vi helgen på bästa sätt med en kort rådhusfika följt av bio. Vi såg filmen "Divergent" som var så sjukt bra!
Nu är jag nerbäddad i min säng redo för att sova. Jag saknar redan helgen som varit och mina fina vänner, åh vad jag är glad att jag har dom. Min helg är ju dock inte slut än, då jag faktiskt är ledig imorgon med. Jag har för en gångs skull inte tusen planer för min lediga dag så jag ska bara njuta av att kunna ta det lugnt och inte ha några måsten. 
Hoppas ni har haft en fin helg allihop, min har varit helt perfekt. Puss och godnatt!❤️

Ett par blandade bilder från igår:












Två bilder från idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0