LÖRDAG

Hej! 
Idag är och kommer det bli en så bra dag! Vädret ser tyvärr inte ut att vara på vår sida men det är sånt man inte kan göra mycket åt. Jag vaknade av mig själv halv nio och åt frukost i lugn och ro i soffan. Sen satte jag igång med lite förberedelser, som att baka ännu en omgång ost-och skinkbullar, pynta och göra det fint hemma. 
Nu sitter jag på bussen påväg in till stan för att träffa min fina vän Nicole och hennes vän Louise som är i Skövde över helgen. Vi tänkte ta en fika och om jag har tid så ska jag även springa förbi stan för ett par ärenden. Resten av dagen handlar mest om att fixa iordning det sista inför kvällen, då jag som sagt ska bjuda på middag och förfest för mina närmsta vänner. Vi blir 16 personer så det är en hel del att förbereda, men det är ju bara kul! Jag kommer nog inte ha tid att titta in här något mer idag så imorgon är jag tillbaka med förhoppningsvis massor bilder! Ha en fin lördag allihop. Puss❤️


Idag fyller även ingen mindre än Pontus 21 år. Grattis och en miljon pussar och kramar till världens bästa och finaste vän!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0