MÅNDAG

Hej!
Idag började jag dagen med musik i öronen och en långpromenad. Jag vaknade upp på fel sida och behövde komma ut och tänka och vara för mig själv, då är en promenad ute på landet det allra bästa. Jag har precis ätit frukost och tänkte snart ställa mig i duschen. Idag har jag inte lust att göra mycket mer än att ligga nerbäddad i min säng och titta på film innan jag åker till jobbet. Ibland har man sånna dagar och då är det lika bra att bara göra precis det man känner för. Ha en bra dag allihop. Puss❤️


Idag saknar jag. Jag saknar livet för ungefär ett år sen, fyllt med förväntningar och lycka och jag saknar min älskade syster som jag behövt vara utan alldeles för länge nu. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0