MÅNDAG

Hej!
Det är måndag och en ny, förhoppningsvis bra vecka väntar. Veckan då min kära syster Felicia och fina vän Emil äntligen kommer hem igen. Det är inte klokt vad tiden har gått fort.
Jag hade hoppats på att vakna upp till solsken men möttes istället av gråa moln och dimma. Men trots detta tråkiga väder bytte jag ut gymmet mot en löprunda istället, det är trots allt ett väldigt skönt väder att träna i. Så jag åkte upp till billingen och sprang 8 km, vilket gick jättebra idag. Nu ligger jag nerbäddad i min säng med en kopp kaffe (tro det eller ej, men det börjar faktiskt smaka ganska bra!) efter en dusch och god lunch. Men här kan jag tyvärr inte ligga länge till, för nu måste jag plugga lite matte innan jag åker till jobbet! 
Ha en bra måndag allihop. Puss!❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0