MÅNDAG

Hej! 
Idag skulle jag egentligen ha varit ledig, vilket hade suttit helt perfekt med tanke på vädret. Men jag hade brand- och HLR-utbildning på jobbet idag så någon sol och ledighet fick jag tyvärr inte njuta av. Utbildningen höll på mellan åtta och fyra och det kändes som rena sovmorgonen med den där extra timmen, då jag annars brukar börja sju efter ett kvällspass. Dagen har varit ganska seg och jobbig men samtidigt sjukt lärorik och viktig. 
Nu ligger jag nerbäddad i min säng och vilar och här tänker jag ligga ett tag och bara ha det skönt. Senare ikväll ska jag, Karin och Felicia åka och titta på när Pontus spelar fotbollsmatch. En helt perfekt kväll att spendera ute i värmen för fotbollstittande! Imorgon är jag äntligen ledig vilket ska bli så skönt. Jag ska sova tills jag vaknar, ge mig ut på en löprunda och mysa med mina bästa vänner, så en fin dag att se fram emot. Nu ska jag blunda en stund! Pussar❤️




Min goda mellis/middag jag åt när jag kom hem från jobbet. Pappas nyttiga jordgubbspannkakor med kesella blandat med bär och färska jordgubbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0