ONSDAG

Godkväll! 
Idag har jag haft en skön och bra ledig dag. Jag vaknade klockan nio och började dagen med en timmes promenad följt av långfrukost i soffan. Under dagen har jag försökt få gjort en del nytta, som att tvätta, städa lite grann och göra en stor lunch plus matlådor. Under eftermiddagen åkte jag och pappa hem till morfar på en fika och när jag kom hem ägnade jag 1,5 timma åt matte-plugg. Det känns att man inte har räknat på en bra tag men det var faktiskt lite kul när jag väl kom igång. Ikväll har jag varit på gymmet och svettats. Jag körde lite styrka för mage och rygg innan ett 60 minuters mördar-spinningpass. Nu ligger jag nerbäddad i min säng med reprisen av biggest loser framför mig. Jag ska alldeles strax sova för imorgon ska jag gå upp tidigt så jag hinner med mycket innan kvällspasset på jobbet väntar. Hoppas ni har haft en bra onsdag, det har jag! Puss❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0